Обмін та повернення
Як повернути товар, який не підійшов?

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після отримання посилки. Прохання надсилати посилку виключно без післяплати. Будь ласка, напишіть нам лист на smilo.office@gmail.com з темою «Обмін/повернення товару на замовлення №».

Вкажіть Ваш телефон, він може знадобитися нашим фахівцям для оперативного зв'язку.
Тільки переконайтеся, що повертаєте товари саме в тому стані, в якому вони до вас прибули: без слідів експлуатації, з фабричноюетикеткоюі в оригінальній упаковці. Повернення грошових коштів буде здійснено на Вашу карту.

Поверніть товар окремою посилкою, сплативши вартість доставки. 


 підійшов розмір?

Просто поверніть товар нашому кур'єру або поштовій службі, сплативши тільки вартість доставки. Консультація менеджера з підбору розміру одягу, так само як і інформація на сайті про виміри товарів, носить інформаційно-рекомендаційний характер, і не є гарантією точного підбору розміру. Розмір, якийне підійшов не є підставою для претензії бренду.
 

Чи отримали ми Ваше повернення?

Як тільки повернутий Вами товар буде отриманий та перевірений на нашому складі, ми негайно зв'яжемося з Вами по телефону або через ел. пошту.